پرسش های متداول

اختلالات شایع جنسی در خانم ها و آقایان کدام است؟

پاسخ: اختلالات در سفتی آلت تناسلی –اختلال در ارگاسم-بی میلی جنسی-یکنواختی جنسی-کجی کوچکی ,یا هر اختلا ل در مشکل آلت تناسلی-عدم توانایی در انجام اولین ارتباط جنسی در زوج های جوان

زودانزالی چیست و چگونه درمان میشود؟

زود انزالی به انزالی در مرد گفته میشود که قبل از به ارگاسم رسیدن زن اتفاق افتاده و اجازه نداده که همسر او به اوج لذت جنسی برسد درمان زود انزالی ترکیبی از درمان دارویی و آموزش تمرینات خاص به آقیان در حین تماس جنسی است.

اختلالات در سفتی آلت ومشکل در ارگاسم و بی میلی جنسی به چه دلیل اتفاق می افتد؟

مشکلاتی که باعث این اختلال میشوند به دو دسته کلی تقسیم میشوند :
1-بیماریهای دیابت و فشار خون-عدم فعالیت-چاقی سیگار –چربی خون بالا-اختلالات هورمونی-جراحی و آسیب های لگنی –مصرف داروها

2- علل روحی روانی مثل استرس-افسردگی-عدم ارتباط عطفی خوب بین دو نفر و عدم اعتماد به نفس

یکنواختی جنسی چیست؟

راه درمان مشکلات جنسی جدی که به دارو پاسخ نداده اند چیست؟

اختلالات جنسی جدی که به هیچ درمانی پاسخ نداده اند به راحتی با روش ایمپلنت آلت که یک عمل جراحی سرپایی است به صورت مادام العمر قابل درمان میباشد.

علل ایجاد کننده ی عفونت ادراری در کودکان چیست و عوامل زمینه ‌ساز این بیماری کدام است؟

مهم ‌ترین علت می ‌تواند ریفلاکس یا برگشت ادرار از مثانه به کلیه‌ها باشد که معمولاً در دختر بچه‌ها بيشتر دیده می ‌شود وممكن است هم عامل ایجاد کننده ی عفونت ادراری باشد و هم باعث افزایش عوارض عفونت ادراري در بچه‌ها ‌گردد. بنابراین در صورت وجود ریفلاکس، پی گیری ضروری است. وجود سنگهاي ادراري هم ممكن است زمينه ساز عفونت ادراري در بچه ها باشد از علل دیگری که کم تر شایع است، وجود مشکلات نخاعی یا انسداد مجاری ادراری در بچه‌هاست.

سوال

پست الکترونیک